Често задавани въпроси от клиенти

Често задавани въпроси от клиенти
04 декември 2025

Често задавани въпроси от клиенти

Кои артикули мога да поръчам онлайн?

В сайта ни можете да разгледате хилядите ни предложения от продуктовите категории, които обхващаме. Така можете да се информирате какво предлагаме, да набележите това, което Ви харесва и бързо и лесно да направите онлайн поръчка с опция за взимане от най-удобния Ви наш магазин или с доставка до Ваш адрес.

Вратите и подовите плочки нямат опция за поръчване онлайн.

Как да се информирам за наличност?

Обадете ни се на номер 0894 500 600 или ни пишете в Месинджър, за да проверим за наличност на желан от Вас артикул в количеството, което Ви е необходимо.

Как да разбера какъв е статусът на моята поръчка?

При успешно направена онлайн поръчка, ще получите имейл с потвърждение и наш представител ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите. При забавяне и въпроси относно статуса на поръчката си, можете да се свържете с нас на номер 0894 500 600, за да получите информация.

Кой извършва спедицията?

За спедицията използваме услугите на куриерски фирми „Спиди“ и „М&БМ Експрес“ в зависимост от типа на поръчаните продукти.

Мога ли да поръчам онлайн и да взема поръчката си от физически магазин?

Да, можете да направите онлайн поръчка на нашия сайт с опция взимане от наш физически магазин. Имаме 9 обекта на територията на страната. Можете да видите точната им локация и контакти тук. Ако изберете тази опция, няма да Ви бъде начислена доставка. При направена онлайн поръчка на ламиниран паркет дори получавате специална отстъпка до 30%, като отново можете да го вземете с безплатна доставка от наш физически обект.

Къде се намират магазините ви?

Имаме магазини на територията на страната в градовете София, Бургас, Варна, Плевен и Велико Търново. Тук може да намерите пълна информация.

Кои са другите опции за доставка?

Можете да изберете доставка до най-удобния за Вас адрес из всяка точка на страната-дома, офиса или като подарък до адрес на Ваш близък. Можете също да изберете доставка до офис на Спиди, откъдето да вземете пратката си в удобно за Вас време.

Колко струва доставката?

Ако изберете доставка до удобен за Вас адрес, цената се изчислява според килограмите. В момента на поръчката нашият онлайн магазин автоматично ще Ви калкулира цената на доставката.

Как да разбера кога ще пристигне поръчката ми?

След като обработим поръчката Ви, куриерската фирма ще Ви изпрати СМС с информация за очаквана дата на пристигане на поръчката Ви. Ако изберете опция взимане от наш магазин, наш представител ще се свърже с Вас, когато продуктите са доставени в магазина и могат да бъдат взети.

Как мога да закупя врати и подови плочки?

Вратите и подовите плочки се поръчват и закупуват само на място във физическите ни магазини. Не могат да се поръчат онлайн и не се доставят с куриер, за да се избегнат транспортни повреди при вратите и за да не се оскъпи доставката на плочки поради по-голямото им тегло. Можете да заповядате на място и да заявите доставка с наш вътрешен транспорт до удобна за Вас точка.

Какви са начините за плащане?

Можете да платите:

с наложен платеж;
с кредитна или дебитна карта на Борика, MasterCard и Visa;
чрез банков превод по следната сметка на „Картекс П” АД:
Банка: Райфайзенбанк България

BIC: RZBBBGSF

IBAN: BG28RZBB91551060444211



В платежното нареждане трябва да се посочи номерът на поръчката, датата, на която е направена, поръчаните стоки и общата дължима сума.

Как мога да отменя вече направена поръчка?

Ако желаете да откажете вече направена поръчка преди изпращането й, можете да се обадите на телефон 0894 500 600 и да продиктувате номера на поръчката, който сте получили по имейл. Ще отменим поръчката без допълнитено таксуване.

Какво да правя, ако съм получил грешен продукт от онлайн поръчка?

Позвънете на телефон 0894 500 600, продиктувайте номера на поръчката си и по какъв начин сте я получили-в наш физически магазин или с доставка до адрес. Ще проверим каква е грешката и ще направим всичко възможно да разрешим случая.

Ще получа ли фактура за направената поръчка?

Да, ще получите фактура за извършената продажба заедно със самата пратка.

Предлагате ли монтаж?

Да, предлагаме монтаж и демонтаж на всички продукти, които предлагаме-ламинат, мокет, балатум, тапети, LVT ламели, PVC первази и лайсни и врати. Относно извършването на услугите е необходимо да се свържете с колегите ни в най-удобния за Вас наш магазин.

Предлагате ли стоки на изплащане?

Да, предлагаме стоки на изплащане съвместно с Jet Credit. За подробна информация за условията Ви съветваме да посетите най-удобния за Вас магазин на територията на страната в градовете София, Бургас, Варна, Плевен и Велико Търново.

Има ли артикули, които предлагате, но не са налични в сайта?

Въпреки че почти всички наши продукти са качени в сайта ни, за да можете да ги разгледате, имаме колекции, които се поръчват от фабриките производители и не са качени онлайн. Можете да получите допълнителна информация и да разгледате каталози във всеки от физическите ни обекти.

Опитвам да направя поръчка, но системата ме връща назад. Защо?

Моля, проверете дали вписвате данните си като гост (ако нямате предишна регистрация) и дали сте натиснали, че сте съгласни с общите условия и полето "Запомни ме". Също така когато започвате да изписвате населеното място, ще се покаже падащо меню с опции за избор на град/село. Трябва да изберете някоя от автоматичните опции и да не оставяте полето ръчно попълнено.

Как да изчисля какво количество ще ми бъде необходимо и колко да поръчам?

В нашия сайт има онлайн калкулатор, където можете да въведете площта на помещението, което желаете да покриете, и системата автоматично ще изчисли какво количество ще Ви бъде необходимо и колко ще струва. Необходимо е да отворите страницата с продукта, който сте избрали, и ще видите калкулатора в дясно.

Докога са валидни промоционалните цени?

Промоционалните цени са валидни до изчерпване на количествата или до края на промоционалната кампания, която стандартно продължава до края на текущия месец.

върнете се назад